در خانه ها معمولاً لوازمی قرار دارند که مختص به هر بخش منزل می باشند، مثلاً کابینت ها همیشه جایشان در آشپزخانه است. اما کمد دیواری وسیله ای کاربردی در خانه هست که در هر بخش از منزل می‌توان از آن بهره برد. پذیرایی و نشیمن خانه نیز از قسمت هایی است که این کمد در دیزاین آن نقشی کاربردی دارند که در ادامه بیشتر شما را با جدیدترین مدل های کمد دیواری پذیرایی آشنا خواهیم کرد.

کمد دیواری اصلی ترین لوازم خانه!

کمد دیواری را شاید بتوان از بهترین و اصلی‌ترین لوازم خانه دانست. این وسیله با  طبقه بندی های مختلفی که دارد، می‌تواند لوازم زیادی را در خود جای دهد؛ در نتیجه خانه ی شما مرتب تر خواهد شد. از این رو طراحان و تولیدکنندگان کمدهای دیواری اقدام به ساخت این وسیله مهم در طرح ها و رنگ های مختلف مطابق با سلیقه افراد گوناگون می کنند. قطعا انتخاب برای شما دشوار است برای همین به شما توصیه می کنیم به مقاله انواع کمد دیواری اتاق خواب و پذیرایی مراجعه کنید.

کمد-دیواری-پذیرایی ممبران

کمد دیواری پدیرایی جدید در سال 1403

کمدهای دیواری در گذشته تنها در اتاق خواب ها قرار داشتند. اما امروزه در تمام بخش‌های خانه و در هر فضای مناسبی که وجود داشته باشد، می‌توان کمد دیواری را تعبیه نمود. یکی از این بخش‌ها پذیرایی خانه است. برای انتخاب مدل کمد دیواری در بخش پذیرایی خانه باید حساسیت بالایی به خرج داد؛ زیرا کمدهای دیواری که در بخش پذیرایی خانه قرار می گیرند، علاوه بر وجه کاربردی، وجه زیبایی نیز دارد. اگر کمدهای دیواری در جای درستی از خانه قرار داشته باشند، کمک زیادی به چیدمان و دیزاین زیبای پذیرایی منزل شما خواهند کرد .

کمد-دیواری-پذیرایی

کمد-دیواری-کشویی

کمد دیواری برای پذیرایی کوچک

در عصر حاضر معمولاً انسانها در خانه های کوچک و آپارتمانی زندگی می‌کنند؛ وقتی فضا کوچک باشد اهمیت فضای ذخیره سازی نیز بسیار بالاتر می‌رود. به همین دلیل بیشتر این افراد تمایل به استفاده از کمد دیواری در تمامی فضای خانه خود را دارند. مثلاً کمد دیواری پذیرایی در خانه های کوچک هم می تواند جایی برای قرار دادن تلویزیون باشد، هم کتابخانه و هم فضای جمع آوری و قرار دادن لوازم دکوری.

کمد دیواری پذیرایی ساده

کمد دیواری ها که برای بخش پذیرایی خانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، هم می‌توانند در طرح های گوناگون ساخته شوند، هم در طرح‌های ساده؛ همچنین برای تعیین ابعاد و متراژ کمد دیواری پذیرایی، باید طول و ارتفاع کمد اندازه گیری شود. ارتفاع کمدها معمولاً تا زیر سقف در نظر گرفته می‌شود که می‌توان در فضای بالای کمد دیواری نیز باکس های چوبی قرار داد تا لوازمی که کمتر استفاده می شوند، مانند چمدان ها را آنجا قرار داد.

کمد-دیواری-سفید طلایی آینه-ای

کمد-دیواری-سفید طلایی آینه-ای

قیمت کمد دیواری پذیرایی

قیمت کمد دیواری پذیرایی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود، ابعاد کمد دیواری، میزان پیچیدگی در طبقات، نوع و جنس کمد دیواری، نوع درب که ساده یا ریلی باشد، تعداد کشو ها و طبقات و… در نهایت قیمت را مشخص خواهد کرد.

شرکت هیرو  در زمینه خدمات طراحی ، تولید و نصب انواع کابینت ، کمد دیواری ، پارتیشن چوبی و… با تیم حرفه ای و مجرب فعالیت دارد. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های09124646522-02144331961 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

سخن پایانی

در انتخاب کمد دیواری توجه داشته باشید که کیفیت متریال حرف اول را می زند. زیرا این وسیله عضوی نیست که هر ماه و سال بخواهید آن را تعویض کنید. بنابراین باید در خرید این قطعه از خانه دقت فراوانی کنید، زیرا کمدهای دیواری جز وسایلس هستند که شما هر روز با آن سر و کار خواهید داشت.

Call Now Button