دکوراسیون مغازه در طراحی داخلی از دکوراسیون داخلی منزل مهم تر است. وقتی صحبت از طراحی و دکوراسیون می آید، اکثرا ذهن افراد به سمت دکوراسیون داخلی منازل می رود، با اینکه در بحث دیزاین و طراحی، باید به مغازه ها و اماکن فروش توجه ویژه شود. یک دکوراسیون زیبا می تواند سبب جلب توجه افراد و افزایش مراجعه و در نتیجه فروش بیشتر گردد.

طراحی دکوراسیون مغازه

در دکوراسیون مغازه باید از تلفیق هنر و معماری و روانشناسی استفاده نمود‌. در این طراحی باید عوامل گوناگونی را تحت بررسی قرار داد. عواملی مانند: ابعاد مغازه، محل قرارگیری مغازه، نوع کسب و کار، میزان بودجه و … در طراحی دیزاین و دکوراسیون یک مغازه موثر هستند. طراحی و دیزاین یک دکوراسیون در محل کار به دو بخش طراحی داخلی و طراحی بخش خارجی تقسیم می شود. پس باید علاوه بر فضای داخلی یک مغازه، به دکور جذاب برای بخش خارجی نیز توجه ویژه داشت. در تصویر ذیل نمونه ای از دکور مغازه قلیان فروشی که توسط هیرو طراحی و اجرا شده ببینید:

دکوراسیون-مغازه قلیون فروشی

دکوراسیون-مغازه قلیون فروشی

اهمیت طراحی دکوراسیون مغازه در چیست؟

چشمانتان  را ببندید و فرض کنید که مثلاً قصد خرید یک لباس را دارید. دو مغازه در پیش روی شماست. یک مغازه از طراحی داخلی و خارجی جذاب و متناسب با صنف خود برخوردار بوده و رنگ‌هایی با هارومونی مناسب در آن مشاهده می‌شود و این فضا با یک موسیقی دلپذیر تکمیل شده است. در مورد دوم، مغازه شکل مناسبی نداشته و دکوراسیون داخلی نیز بسیار قدیمی می باشد. کدام را انتخاب خواهید کرد؟ قطعا انتخاب شما مورد اول خواهد بود. هدف از بازگشایی یک مغازه فروش است؛ دکوراسیون جذاب قطعا فروش یک مغازه را چند برابر خواهد کرد و افراد زیادی به محل کار شما جذب خواهند شد.

اجرای طراحی دکوراسیون  مغازه

امروزه شرکت های فراوانی در زمینه طراحی و دیزاین داخلی منازل و مغازه ها به فعالیت می پردازند. اگر قصد تغییر دکوراسیون محل کار و مغازه خود را دارید، می توانید با مراجعه به یکی از شرکت‌ها به راحتی از خدمات آنها در زمینه طراحی فضای داخلی و خارجی مغازه خود استفاده نمایید.

شرکت هیرو  در زمینه خدمات طراحی ، تولید و نصب انواع کابینت ، کمد دیواری ، پارتیشن چوبی و… با تیم حرفه ای و مجرب فعالیت دارد. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های09124646522-02144331961 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

نکات مهم در دکوراسیون داخلی مغازه ها

رنگ مناسب می‌تواند بر برندینگ حرفه ایی شما موثر باشد، خیلی خوب است که رنگ های دکوراسیون شما با هم هارمونی داشته و فضایی دلپذیر را ایجاد کنند؛ در کنار رنگ های هم طیف، دقت نورپردازی نیز از مواردی است که باعث می شود اجناس مغازه جذاب تر دیده شوند. استفاده از لامپ های لایت و ال ای دی، می‌تواند محیط چشم‌نوازی را در دکوراسیون ایجاد کرده و مکمل آن باشد. به وسیله نورپردازی که قابلیت کنترل دارند، می‌توان جلوه‌های مختلفی در لحظات متفاوت به دکوراسیون مغازه بخشید. علاوه بر این ها چیدمان مناسب لوازم در دکوراسیون داخلی، تاثیر بسزایی دارد. در نظر داشته باشید که راهروهای آزاد برای عبور و مرور آزادانه ی مشتری، مغازه و محل کار شما را برای افراد بسیار دلنشین تر خواهد کرد. همچنین ساختار شکنی و تغییر دکوراسیون مغازه به اشکال مختلف نسبت به مدل های معمولی، می تواند در نظر مردم جالب بوده و نظرشان را جلب کرده و به افزایش مشتری کمک شایانی کند.

حرف پایانی

رستورانها، کافی شاپها، پوشاکی ها، طلافروشی ها و جواهر فروشی ها، آرایشگاه، بوتیک و … از سری مغازه هایی هستند که تاثیر دکوراسیون در آنها بسیار زیاد است. ایجاد یک فضای مدرن و زیبا حس خوبی با مشتری ها و کارکنان مغازه القا می‌کند و باعث رونق کسب و کار خواهد شد.​

Call Now Button