نماد سایت دکوراسیون هیرو

آموزش صفر تا صد نصب کابینت آشپزخانه

آموزش-نصب-کابینت

آموزش-نصب-کابینت

ابزار مورد نیاز برای نصب کابینت آشپزخانه

پیش از نصب کابینت آشپزخانه، باید کابینت ها را سفارش دهید و ابزار و موارد کلیدی برای نصب را خریداری کنید. در ابتدا نصب کابینت آشپزخانه ممکن است ترسناک به نظر برسد اما تکنیک های این کار واقعاً بسیار ساده هستند. در نظر بگیرید که مجموعه ای از قفسه ها را به یک ترتیب مناسب به دیوار و به یکدیگر می بندید. اگر ابعاد کابینت شما درست باشد، کار اصلی شما این است که بهترین نقطه شروع را پیدا کنید و همه را در یک سطح نگه دارید. در اینجا به شما نحوه نصب کابینت آشپزخانه و تسلط بر این مراحل کلیدی را خواهیم گفت.

نصب-کابینت-آشپزخانه

مراحل نصب کابینت آشپزخانه

وقتی کابینتها رسید، بلافاصله قفسه ‌ها را باز کنید و بررسی کنید که هر کابینت با کابینت دیگر مطابقت دارد. تمام قسمتها درست هستند و هیچ ایرادی وجود ندارد. یک اشتباه می تواند کل پروژه نصب را به تاخیر بیندازد.

یک خط تراز روی دیوار 34-1/2 اینچ بالاتر از بالاترین نقطه روی زمین بکشید. خطوط عمودی را برای علامت گذاری هر کابینت بکشید، موقعیت هر کابینت را روی دیوار برچسب بزنید و گل میخ ها را پیدا کنید و علامت بزنید.

در بیشتر موارد کابینت های گوشه تعیین می کنند که بقیه کابینت ها چگونه قرار گیرند. این امر به ویژه در مورد کابینت ‌های گوشه ‌ای صادق است که قاب‌ های آنها در دو جهت است و باید کاملاً با کابینت ‌های مجاور برخورد کنند. چیدن کابینت آشپزخانه را می توان از چیدن تمامی کابینت‌ های پایه کنار هم شروع کرد و پیش از هر کدام کابینت گوشه‌ ای را در جای خود قرار داد. توجه داشته باشید که باید همه کابینت‌ ها را تا حد امکان محکم در جای خود قرار دهید.

آموزش-نحوه-نصب-کابینت-آشپزخانه

فاصله بین دیوار و کابینت های انتهایی را از بالا و پایین اندازه گیری کنید. به هر اندازه گیری 1/16 اینچ اضافه کنید و یک خط برش در پشت یک نوار پرکننده بکشید. هر جا که کابینت‌ ها از دیوارها فاصله دارند، نوارهای پرکننده را در آنجا اضافه کنید. شکاف های صحیح را برای لوازم خانگی بگذارید. برخی از وسایل داخلی مانند ماشین ظرفشویی به اندازه گیری بسیار دقیق نیاز دارند.

منافذ لوله کشی و برق را در پشت کابینت آشپزخانه قرار دهید و از خطوط چیدمان روی دیوار به عنوان نقطه مرجع استفاده کنید. احتمالاً باید منافذ خطوط لوله و آبرسانی و خروجی ها را برش دهید. با اندازه گیری از خطوط چیدمان در بالا و کنار، کابینت ها را بچینید و سپس آن اعداد را به پشت کابینت منتقل کنید. برای جلوگیری از سردرگمی، کار چیدمان را با کابینت نزدیک به موقعیت آن و در جهت درست انجام دهید.

شرکت هیرو  در زمینه خدمات طراحی ، تولید و نصب انواع کابینت ، کمد دیواری ، پارتیشن چوبی و… با تیم حرفه ای و مجرب فعالیت دارد. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های09124646522-02144331961 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

موقعیت های کابینت آشپزخانه را علامت گذاری کنید. یک خط تراز 19-1/2 اینچ در بالای کابینت های پایین بکشید و موقعیت های کابینت بالایی را علامت بزنید. یکی از مشکلاتی که نصب کابینت آشپزخانه های بالا دارد این است که شما باید تا جایی که می توانید آنها را به طور دقیق در موقعیت خود قرار دهید. این یک کار سخت و ناخوشایند است، به خصوص اگر به تنهایی کار می کنید. با ایجاد یک علامت مداد سبک به اندازه 19-1/2 اینچ از کابینت‌ های پایینی شروع کنید، سپس مکان ‌های گل میخ را به عنوان راهنما مشخص کنید. در مرحله بعد خطوط قرار دادن کابینت را مشخص کنید. بهتر است پیچ های کابینت را قبل از بالا بردن کابینت آشپزخانه از قبل کشیده باشید.

کشوها را عوض کنید، سپس درها را دوباره نصب کنید و لولاها را طوری تنظیم کنید که درها با یکدیگر هماهنگ شوند. کابینت ها را با بریدن و نصب به پایه ها به پایان برسانید. عرض آنها 4 اینچ خواهد بود اما در طبقات نامنظم، ممکن است لازم باشد آنها را باریکتر کنید تا جا بیفتند.

سخن آخر 

در نهایت نصب کابینت آشپزخانه کاری تخصصی است و نیاز به مهارت و تبحر دارد . اگر نصب کابینت آشپزخانه به درستی انجام شود، نیاز به تعمیر یا نگهداری خاصی نخواهد داشت پس بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. 

مطالب مرتبط :

چرا کابینت ام دی اف به صرف و محبوب است؟

کابینت ممبران چیست و چه ویژگی ها دارد ؟

ویژگی کابینت های گلاس مزایا و معایب 

چگونه تعمیرات کابینت انجام می شود؟

خروج از نسخه موبایل